Programul "Saga Bloc Admin" este destinat evidentei primare pentru asociatiile de proprietari.
La prima instalare programul intra in modul de evaluare prin care va sunt oferite 30 zile calendaristice de utilizare gratuita a programului cu toate facilitatile sale. La finele, sau pe parcursul acestei perioade puteti sa achizitionati o licenta de utilizare a programului prin inregistrarea unei comenzi - "Comanda Saga Bloc Admin"
De asemenea puteti utiliza acest kit si pentru actualizarea unei versiuni anterioare a programului.
Atentie insa, aceasta se poate realiza doar in perioada de abonament, dupa cum veti fi avertizat si de programul de instalare daca este cazul.
16.08.2013 : vers. 1.3
- In ecranul 'Date generale' au fost introdusse campuri pentru colectarea zilei implicite de afisare, nr de zile de scadenta de la afisare, numarul de zile de la scadenta pana la calcularea penalizarilor si procentului de penalizare;
- In ecranul de operare a listei de plata, in date generale si in ecranele de intrucere a operatiilor de trezorerie au fost introduse elemente vizuale de informare (buline albastre) pentru oferirea unor informatii localizate si in context, specifice elementelor in dreptul carora sunt plasate - informatiile sunt afisate ca tooltip sau intr-un mesaj daca se executa dbl-clik pe ele;
- In nomenclatorul de apartamente a fost introdus campul 'suprafata incalzita';
- In nomenlctaorul de persoane a fost dezactivata validarea pentru CNP si a fost corectata o eroare care aparea uneori la adaugarea / deschiderea unei persoane terte;
- La crearea unei noi liste de plata (dupa validarea listei anterioare) se completeaza automat data de afisare si data scadenta conform informatiilor introdus ein ecranul 'Date generale';
- Ecranul de operare a listei de plata a fost modificat pentru imbunatatirea experientei de utilizare, paginile au fost inlocuite cu o bara de navigare, campurile pentru introducerea / modificarea datei de afisare si datei scadente au fost ridicate astfel incat sa fie disponibile din orice pagina;
- Ecranul de colectare a consumurilor a fost modificat astfel incat sa poata accepta sume cu zecimale;
- A fost corectata pozitionarea butonului de tiparire in ecranul de colectare consumuri si a fost introdus un buton pentru tiparirea borderoului de consumuri;
- In lista de plata, in pagina 'Colectare si repartizare cheltuieli' la dbl-click pe mouse in lista se va deschide ecranul pentru editarea documentului sau ecranul pentru repartizare in functie de coloana in care se apasa dbl-click;
- In ecranul de operare a unei cheltuieli (colectate) au fost introduse campuri pentru introducera sumei de avans catre furnizor care va stinge factura, introducerea sumei de avans spre decontare;
- Ecranul de repartizare a fost modificat ca sa suporte sume cu zecimale si i-a fost adaugat un buton langa totalul de la baza listei care sa ridice automat suma de total in campul 'Valoare de repartizat';
- Au fost aduse modificari la algoritmul de repartizare automata pentru prevenirea unor neconcordante in intampinarea unor situatii mai speciale;
- A fost corectata o problema la repartizarea dupa numarul de persoane care era completat cu valoarea '-1' in anumite situatii;
- A fost corectat algoritmul care calculeaza restantele listei de plata curenta relativ la data scadenta a listei de plata anterioare;
- A fost corectat algoritmul care calculeaza avansurile necompensate intr-o anumita luna - pe o anumita lista de plata;
- A fost corectata o problema la generarea numarului de document pentru lista de plata lunara, acum acesta este incrementat corect de la o luna la alta;
- In tabelul detaliat a fost introdusa coloana 'tip chelt: gaze naturale';
- Lista de plata nu poate fi validata daca nu sunt completate data afisarii si data scadenta - aceste campuri sunt obligatorii intrucat sunt necesare atata la determinarea restantelor cat si la determinarea debitelor care pot fi incasate la o anumita data;
- Ecranului de operatii trezorerie - incasari si plati, i-a fost adaugata denumirea 'registru de casa + jurnal de banca' deoarece aceste situatii se obtin prin selectarea valorilor corespunzatoare la filtrele active - denumirea a fost adaugata si butonului de tiparire;
- La ecranul de operatii trezorerie a fost adaugat un filtru pentru selectarea unei singure banci si un buton pentru exportul in excel a datelor afisate;
- In modulul de trezorerie (incasari si plati) au fost introduse operatiile "Plata avans furnizori" si "Incasare avans clienti";
- In modulul de incasari si plati, la plata facturilor de la furnizori, valoarea din coloana 'stins' contine aj.sociale + avans catre tert stins + avans spre decontare stins + suma platita anterior;
- Acum, la incasare debite apartamente, se tine cont corect de data inregistrarii relativ la data afisarii si data scadentei a listei de plata;
- La incasarea debitelor, in tabelul cu debite de stins, listele de plata sunt afisate in forma 'luna - anul' in loc de 'numar / data'
- A fost corectata o problema la deschiderea documentelor de incasare a debitelor generate de listele de plata, care impiedica incarcarea in tabel a tuturor debitele nestinse care puteau fi incasate prin acest document;
- A fost corectata o problema la incasarea debitelor care in timpul completarii sumei achitate in tabel impiedica calcularea sumei ramase de incasat;
- In ecranul de operare a incasarilor debitelor generate in listele de plata a fost modificat modul de afisare a listei de selectie in campul de selectare a apartamentului astfel incat sa faciliteze introducerea din tastatura a numarului de apartament;
- In ecranul de incasare a debitelor generate de listele de plata a fost corectata o problema acre impiedica salvarea fondului special selectat;
- A fost corectata o problema prin care suma intrata in fondul de reparatie (din incasarea dobanzii bancare) nu era atribuita asociatiei;
- In modulul 'Operatii diverse' in ecranul 'Venituri de la clienti' a fost introdus un camp 'avans de la terti';
- Modul de afisare a datelor in registrul jurnal a fost modificat pentru imbunatatirea experientei in utilizare;
- A fost corectata situatia furnizori / clienti sa reflecte avansurile + aj.sociale ca si achitate;
- A fost corectata o problema in fise apartament care determina afisarea incorecta unor sume negative;
- In ecranul fisa apartamente a fost introdus un filtru pentru conturi permite afisarea unui grup de operatii care afecteaza rulajul contului respectiv;
- A fost corectat algoritmul de calcul a totalului de la baza tabelului din ecranul 'Registru inventar';
- A fost schimbat raportul de tiparire din ecranul 'Balanta' din formatul 'Landscape' in formatul 'Portret' si a fost corectata problema care determina afisarea conturilor de 'Activ' si in sectiunea de 'Pasiv' a raportului de tiparit;
05.02.2013 : vers. 1.1.1
- A fost corectata problema care determina generarea unei erori in momentul in care se incerca adaugarea sau modificarea unei persoane juridice / fizice;
01.02.2013 : vers. 1.1
- Nomenclatorul de apartamente a fost modificat astfel incat, acum se poate introduce o suprafata mai mare de 100 mp, se poate introduce valoare 0 la nr de persoane, se poate atribui un simbol care sa excluda prefixul 'Ap.';
- Lista de apartamente poate fi folosita in modul clasic (stabel standard) sau ierarhic (apartamente grupate pe scara / etaj);
- Accesarea nomencltaorului de persoane fizice / juridice din ecranele de operare determina afisarea selectiva a informatiilor astfel incat sa fie disponibile doar inregistrarile de tipul relevant operatiei;
- In ecranul de inregistrare consum in luna acum se accepta 2 zecimale la valoarea pentru caldura si valoare 0 pentru nr de persoane;
- La repartizare, pentru criteriul 'Consum preluat: cant * pret' se poate introduce un pret cu 4 zecimale;
15.01.2013 : vers. 1.0
- prima versiune.